Copyright © 3 AM
Design by Dzignine
miercuri, 15 ianuarie 2014

Page 15 of 365

 



   " Într-o seară un prieten (Robert, mulţumit?) mă întreabă:
- De ce îţi place să scrii despre dragoste?
- Acum nu am un răspuns exact, sunt prea obosită, îţi voi răspunde altă dată. "

    Ei bine, întrebarea asta chiar m-a pus pe gânduri, şi chiar am stat să mă gândesc la asta. O să încep prin a spune ce cred eu despre dragoste. Eu cred că acesta este scopul unora în viaţă: să găsească acel ceva care să le aducă fericirea mult visată şi dorită în acelaşi timp. Dar, după cum se ştie, pentru a ajunge la adevărata cunoaştere, parcurgi o perioadă în care suferi. Pentru că lucrurile frumoase, acele lucruri la care vrei să ajungi, cer sacrificii şi tu trebuie să lupţi pentru ele. Poate că tocmai din acest motiv, dragostea este atât de frumoasă. La sfârşit, oricare ar fi acela, contează doar ceea ce a fost cu adevărat frumos, în rest, totul este efemer. Se spune că dragostea adevărată începe acolo unde nu aştepţi nimic.
     Eu scriu despre dragoste pentru că face parte din viaţa mea, din intimitatea mea, din povestea mea. Nu m-am gândit niciodată la viaţă fără dragoste, nu îi văd rostul, nu poate să existe fără ea, e o piesă de puzzle nelipsită. Scriu pentru că mă face să văd lumea altfel, într-un mod pe care doar eu îl înţeleg. Mă face să cred că dragostea e mai frumoasă atunci când scrii despre ea, bineînţeles, nu se compară cu cea simţită, dar ...
Uneori scriu despre ea într-un mod drăguţ, alteori într-un mod sarcastic, iar alteori chiar exact ce simt. Nu ştiu dacă în 5 ani de acum încolo o să mai cânt acelaşi cântec, sau o să dau o probă pentru ideea de bine în viaţă fără dragoste, dar ce ştiu sigur e că sper să mă simt mereu confortabil să vorbesc despre ea, să o accept. Lucrurile pe care le ţinem ascunse, secretele sau mesajele pe care le citim, tind să fie cele care ne distrug. Ascunzând adevarul despre sentimentele noastre sau acţiunile noastre- sau gândindu-ne că sunt plictisitoare sau nu merită să vorbim despre ele- sunt de cele mai multe ori cele care cauzează durere.
    Ca şi concluzie, scriu despre dragoste pentru că mă face să mă simt bine, pentru că îmi place să descopăr, pentru că îmi place să îmi imaginez lucrurile diferit, pentru că aşa pot să îmi răspund la unele întrebări, scriu pentru că aşa nu trebuie să vorbesc.




3 comentarii:

  1. Crezi ca este vreo diferenta intre dragoste si iubire? Daca nu, atunci de ce ar exista 2 cuvinte pentru acelasi lucru provenite din aceeasi limba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci când sentimentele încep să prindă contur, se numește dragoste, iar atunci când se definesc, se transformă în iubire.
      Cu toate astea, atunci când vorbim despre familie este vorba de iubire, iar atunci când vorbim despre prieteni, iubiți/iubite este vorba de dragoste.
      Părerea mea.

      Ștergere