Copyright © 3 AM
Design by Dzignine
marți, 31 decembrie 2013

Page 365 of 365. Here we are.




Dragă 2013,
                                            
Mulţumesc pentru toate amintirile, toate au contat ceva la momentul potrivit.  
Am avut o mulţime de amintiri anul acesta, începând de la bune la rele, încântătoare sau mai puţin perfecte; unele de neuitat, altele de uitat. Nu o să spun că nu o să le uit pentru că ar fi imposibil. Pentru toate astea, pentru ca eu să îmi amintesc orice, scriu. Mulţumesc 2013, cu siguranţă sunt amintiri pe care merită sa le păstrez.



Mulţumesc pentru toate zâmbetele, pentru râsete şi pentru noi începuturi.


Am zâmbit mult, am râs până când m-a durut burta, am îmbăţişat noi începuturi. A fost foarte greu la început, dar am învăţat să accept aceste schimbări. Am cunoscut oameni noi care au devenit prietenii mei. Am recuperat o prietenie pierdută. Am supravieţuit. Bine, privind majoritatea lucrurilor.



Mulţumesc pentru tristeţe şi lacrimi


Am fost rănită de cei apropiaţi, am plâns, mi-am dorit să trec mai repede peste durere, mi-am dorit să nu mai stau într-un loc unde ar trebui să mă simt...acasă. Am privit mai multe confilcte decât am vazut desene animate.Mulţumesc pentru toate emoţiile pe care le-am simţit, şi mulţumesc pentru că, cu toate că am fost rănită, acum sunt sănătoasă şi zâmbitoare. 



Mulţumesc pentru lecţii

Mulţumesc pentru tot ce m-ai învăţat, cu siguranţă a meritat. Nu regeret nicio greşeală pe care am făcut-o, pentru că din ele am învăţat. Am învăţat să lupt şi să fac ce e bine pentru mine, să nu ascult de persoanele care îmi vor răul şi care mă trag în jos. Pot spune că am devenit mai matură decât anul trecut.

2013 este aproape de sfârşit. Chiar în câteva ore, vom celebra Noul An. Au rămas atâtea cuvinte nespuse, atâtea întrebări nepuse, şi atâtea lecţii ce mai trebuie învăţate. Dar înainte de a spune la revedere 2013, de ce să nu fim recunoscători pentru tot ce s-a întâmplat şi mai ales să fim fericiţi că încă trăim. Chiar dacă mai sunt atâtea de cunoscut, să lăsăm noul an să îşi facă treaba, iar noi, cu un mare zâmbet pe buze, să îi spunem bun venit. Este ultima zi, deci e timpul să ne terminăm cartea intitulată '365 de zile au trecut, bun venit 2014'.

                                                                                                                       La mulţi ani!


                                                                                                  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu