Copyright © 3 AM
Design by Dzignine
duminică, 19 august 2012

ℒℴνℯ

...si ador acele persoane care se iubesc nespus, care isi arata iubirea in fiecare zi, care nu ezita sa-si trimita mesaje chiar si dupa 5 minute dupa ce au vorbit, doar pentru a spune " deja imi este dor de tine". Acele persoane care isi arata iubirea la orice colt si prin orice metoda, ciudata , frumoasa, dar din suflet. Si sunt o romantica, si imi place tot ce tine de iubire, de micile placeri ale vietii, de lucrurile marunte dar care fac viata plina de TOT ce lispeste. Imi era putin dor sa mai scriu, iar mainile imi merg prea repede, cuvintele apar cand degetele ating tastatura, e ciudat ? Dar tu stii de ce trebuie sa existe momente cand te simti singur dar esti deja cu cineva ? de ce nu trebuie sa zambesti, sa simti ca traiesti cu adevarat, sa profiti de toate momentele pentru a arata ca apreciezi persoana de langa tine, ca iti place prezenta ei ? se pare ca de cele mai multe ori respingem persoanele care ne apreciaza si le apreciem pe cele care ne resping, asa e lumea creata. Probabil o sa crezi ca e cel mai prost moment al vietii mele daca scriu toate astea, chiar deloc, chiar ma bucur de viata, fie ca primesc ce vreau, fie ca nu, ma multumesc cu ce am pentru ca... si aceasta postare chiar NU este pentru cineva din viata mea, este pentru cineva care va fi in viata mea, iar aceste lucruri mi-au placut nespus de mult :) :
       
        iti multumesc ca ma faci sa zambesc in fiecare zi
  iti multumesc ca ma incalzesti cu mainile tale calde cand afara e frig
   iti multumesc ca ma ierti pentru fiecare aberatie pe care o scot din gura
       iti multumesc ca ma intelegi
 iti multumesc ca ai rabdare cu mine
iti multumesc pentru ca imi iei apararea
    iti multumesc ca rostesti numele meu mai frumos ca oricine
iti multumesc ca nu consideri niste tampenii lucrurile care imi plac mie
iti multumesc ca nu te superi cand sunt cu fundu` in sus

  iti multumesc ca te enervezi pe mine cand vorbesc urat sau nu te ascult sau nu mananc tot caci asta imi demonstreaza ca tii la mine 
      iti multumesc ca ai incredere in mine
iti multumesc ca n`ai plecat de langa mine cand imi era mai greu


        So...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu